Re: Kupilem w koncu monitor :/

Autor: Grzegorz Różański <radmor_at_tenbit.pl>
Data: Thu 29 Jul 2004 - 16:24:48 MET DST

Użytkownik "rosi" <keyser.soze_nospam_@interia.pl> napisał w wiadomości
news:ceb0i3$5dd$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Grzegorz Różański" <radmor@tenbit.pl> napisał w wiadomości
> po
> wszystkie
>
> i oczywiscie myslales ze w fabryce ustawia ci obraz na tip top, bo wszyscy
> uzywaja rozdzielczosci 1024x768x85... tu sie myliles... swiat nie jest
> idealny... wez go sobie i ustaw... trzeba bylo sobie kupic calego kompa np
> od dell lub compaq, najlepiej z instalacja w miejscu uzytkowania, to bys
nie
> mial takich problemow...

Nie, tak nie myslalem. Wyobraz sobie, ze zanim napisalem tego posta pol dnia
spedzilem na ustawianiu wszystkiego co popadnie, wiec nie cwaniakuj

> pouzywaj kombinacji ustawien i mozgu to sie uda... monitory z dopasowaniem
> nazywaja sie LCD...

Czy ja Ciebie albo kogos obarazilem wczesniej? Pytam sie jak czlowiek, nie
mozesz tak samo (kulutralnie) odpowiedziec?

> co
>
> tego nie przeskoczysz...

I tego sie boje wlasnie, nigdy na to uwagi nie zwracalem, a w tym monitorze,
az mnie porazilo. Wiec w innych najwyrazniej nie jest to tak wyrazne jak u
mnie. Na tym 795DF bylo na pewno mniej widoczne, ale jednak

pozdrawiam