Re: Kupilem w koncu monitor :/

Autor: rosi <keyser.soze_nospam__at_interia.pl>
Data: Thu 29 Jul 2004 - 16:10:54 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Różański" <radmor@tenbit.pl> napisał w wiadomości
news:ceam0m$999$1@atlantis.news.tpi.pl...
> - czy normalne jest w takim monitorze to, ze po srodku ekranu obraz
> wyswietlany jest wezszy niz po bokach? np biore sobie winampa i przesuwam
po
> ekranie z lewej strony na prawa i przechodzac przez srodek wyraznie widac,
> ze po bokach jest on szerszy niz na srodku. Czy to wada, czy moze
wszystkie
> 'plaskie' monitory tak maja.

i oczywiscie myslales ze w fabryce ustawia ci obraz na tip top, bo wszyscy
uzywaja rozdzielczosci 1024x768x85... tu sie myliles... swiat nie jest
idealny... wez go sobie i ustaw... trzeba bylo sobie kupic calego kompa np
od dell lub compaq, najlepiej z instalacja w miejscu uzytkowania, to bys nie
mial takich problemow...

> - istnieje w ogole monitor, aby mozna bylo idealnie ustawic poprzez osd
> ekran w ten sposob, by nie bylo zadnych zakrzywien po bokach i w rogach
> ekranu? mojego w kazdym badz razie idealnie ustawic sie nie da

pouzywaj kombinacji ustawien i mozgu to sie uda... monitory z dopasowaniem
nazywaja sie LCD...

tego nie przeskoczysz...