Re: wolny komp

Autor: ArD <ardjeden_at_tlen.pl_wstaw_cyfre>
Data: Wed 28 Jul 2004 - 19:19:55 MET DST

Dnia 7/28/2004 6:17 AM, Użytkownik Wieslaw Lubas napisał:

> Pudlo.
To można wyczytac między wierszami :P

> Bylem. Miesiac temu...
I co nie pomógł?

> "Sa jaja" to okreslenie z MSDNu czy jak?
A jak napiszę "są jaja:(", to zrozumiesz?

> Ale kto Ci kaze obrabiac grafike?
Widzisz, ja nie tylko do zabawy używam komputera. Niektórzy są inni i
pracują przy nich.

> To przeczytaj watek jeszcze raz i wskaz komu sie nie chce kompilowac jadra,
A kto odradza kompilacje?

> bo jest zbyt leniwy, ale konfiguracja windowsa juz nie jest dla niego "be".
Ten drugi to ja:D

> To jest wycieczka osobista i jesli szczeniaku
Od dwudziestu lat nikt tak do mnie nie powiedział, a potem poszedłem
do szkoły:D

> swojej geby
No tu widać braki kulturowe. Myślałem, że na tej uczelni
> wiekszy nacisk kladzie sie na samodzielne myslenie, a nie
> powtarzanie obiegowych opinii
ale widze, że ulica nie daje o sobie zapomnieć.

> Roznica miedzy nami polega na tym ze ja potrafie rozmawiac
> nie tylko o komputerach i potrafie to robic "w realu"
> a nie przez komunikatory internetowe.
Tych różnic jest trochę więcej. Kilka lat, kilka uczelni, sposób
myślenia i interpretacji wypowiedzi innych.

> Ale ja sie nikomu nie musze tlumaczyc. Uzywam OE do czytania usenetu, ale
> rownie dobrze potrafie to zrobic z uzyciem pine, tina, slrn, mozilli i
> kazdego innego czytnika news.
Dalej się tłumaczysz.

> Jak chcesz sie dowiedziec co mowia na uczelni to pojdz na jakas dobra
UWr i PWR to podobno dobre uczelnie.

?

> Tylko jeden taki wie po co ma komputer i go uzywa. Szkoda ze jakos tak malo
> swiadomie, bo psuje sobie system operacyjny.
Mówisz o NIM?

> Moj bedzie szybszy, bo skonfigurowany do moich potrzeb.
Szybszy od czego?

> A kto Ci kaze uzywac NAV?
Nie czytasz co piszę.

> Ja uzywam Durona 850 zamiennie z PII 400.
W drugim kompie też mam Durona 850 :D

> Nie uzywam NAV (bo po co?!)
Ja też, z tego samego powodu.

		pozdrawiam ArD.
Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!