Re: wolny komp

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Thu 29 Jul 2004 - 00:58:02 MET DST

Użytkownik "ArD" <ardjeden@tlen.pl_wstaw_cyfre> napisał w wiadomości
news:ce8nbu$9q3$1@nemesis.news.tpi.pl...
> To można wyczytac między wierszami :P
Poeta tez nie jestem - kolejne pudlo.

> I co nie pomógł?
A co lekarzem jestes?

> A jak napiszę "są jaja:(", to zrozumiesz?
Nie. W zadnej dokumentacji nie spotkalem sie z takim okresleniem bledu
oprogramowania.

> Widzisz, ja nie tylko do zabawy używam komputera. Niektórzy są inni i
> pracują przy nich.
Ale gdzie ja to zanegowalem?

> A kto odradza kompilacje?
Nikt?

> Ten drugi to ja:D
50% odpowiedzi prawidlowe. W kategoriach Pwr pewnie okolo dostatecznej.

> Od dwudziestu lat nikt tak do mnie nie powiedział, a potem poszedłem
> do szkoły:D
Kiepska szkola, bo manier nie uczyla. Masz ochote zwrocic mi uwage na moje
problemy osobiste, uzyj adresu prywatnego, latwo go znalezc. Niektorzy nawet
pochopne wnioski na jego podstawie wyciagaja.

> ale widze, że ulica nie daje o sobie zapomnieć.
A to co?

> Tych różnic jest trochę więcej. Kilka lat, kilka uczelni, sposób
> myślenia i interpretacji wypowiedzi innych.
Ale moze kiedys to jeszcze nadrobisz.

> Dalej się tłumaczysz.
>
> UWr i PWR to podobno dobre uczelnie.
Ale czemu mi sie tlumaczysz, ja tego nie wymagam. Na dobrych uczelniach
ucza, ze "podobno" jest kiepska jednostka miary.

> Mówisz o NIM?
Tak.

> Szybszy od czego?
Od NIEGO.

> Nie czytasz co piszę.
Dalej sie tlumaczysz.

> W drugim kompie też mam Durona 850 :D
Ale po co sie chwalisz?

> Ja też, z tego samego powodu.
A powinienes uzywac, bo roznimy sie sposobem myslenia.

WL