Re: USB1.1 i USB2.0

Autor: Lukasz Ledochowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Wed 28 Jul 2004 - 06:54:08 MET DST

Wieslaw Lubas wrote:

> Kiepski sprzedawca. Paczke USA - Kanada mozna wyslac za 15 USD.
> Jak jestes w Ameryce nie przeliczaj na zlotowki, bo to bez sensu. Dla
> mnie 15 dolcow za transport to sa grosze a jak policze ze to 60 zeta
> to mnie cholera bierze (30 Zubrow w sklepie). W zlotowkach bede
> liczyl jak wymienie na zlotowki (niepredko, bo kurs paskudny).

Jakbym mieszkał w Ameryce to bym tak robił, ale za dwa miesiące wracam.
Poza tym porównuje ceny do cen w Polsce i po uwzględnieniu braku
gwarancji robi sie nieciekawie.

> Ale jesli Ci sie nie oplaca, bo towar tani, to trudno. Moze szarpnij
> sie na cos bardziej wartosciowego i chociaz zarob sobie na tym. Poza
> tym, zwroc uwage ze na ebay.com wiele towaru jest w $ kanadyjskich,
> bo handluja tam ludzie z Kanady. Szukaj takich.

W Stanach ceny są dużo niższe i jak aukcja jest z Kanady to już mi sie
nie opłaca. Po prostu wyższe ceny. Poza tym tak jak mówiłem,
kanadyjskich aukcji jest niewiele.

> Trzecia rzecz - jesli rzeczy ktore kupujesz nie maja wielkiej
> wartosci, to nie kupuj od sklepow tylko od prywatnych ludzie - zawsze
> sie dogadasz co do oznaczenia jako gift na deklaracji celnej, a przy
> malej wartosci celnicy nie maja prawa oclic takiej paczki.

Płacenie cła w ogóle w rachube nie wchodzi:) Trzeba to załatwić tak
żeby go nie było. Inaczej to sie zupełnie nie opłaca:/

--
# Lukasz Ledochowski
# GG:503647