Re: USB1.1 i USB2.0

Autor: Nullo <kleo_at_google.pl>
Data: Tue 27 Jul 2004 - 07:05:49 MET DST

On Mon, 26 Jul 2004 17:52:21 +0000 (UTC), "Lukasz Ledochowski"
<lukled@tlen.pl> wrote:

>A więc kupuje jedynie wtedy, gdy znajde coś przecenionego np. ostatnio
>Canona i455. Wyszło ok. 200 zł.
>
>Jedyne co mnie denerwuje to fakt, że znajomi mnie proszą żeby coś im
>kupić, a tutaj ceny są takie nędzne. Kupować w stanach nie chce, bo za
>dużo problemów.
>
>Może ktoś zna tanie sklepy w Toronto:)?

 Jest ich setki... Zalezy co konkretnie chcesz kupic.
Znajdziesz je latwo tu:
http://www.1yellowpages.sympatico.ca/

Category, City (Toronto), z mapy odpowiedni rejon i masz ich adresy,
niektore maja web site.
Warto zagladnac do Club-Wholesale "Costco" - wymagana karta - ktos ze
znajomych moze wykupil i pomoze w zakupach.
Circuit City -Electronics Equipment & Supply,
Best Buy, Future Shop, Staples - tu raczej stale i wyzsze ceny Czasmi
maja obnizke - patrz tygodniowy/weekendowy flyer.
Jak juz sie chyba zorientowales, w Ontario do ceny produktu nalezy
doliczyc 15% podatku (GST+ PST), ktory mozesz otrzymac z powrotem przy
okazaniu pokwitowan w Urzedzie Celnym przy wywozie ich z Canady.