Re: USB1.1 i USB2.0

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Wed 28 Jul 2004 - 05:54:46 MET DST

Użytkownik "Lukasz Ledochowski" <lukled@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:ce6kp0$m0d$1@inews.gazeta.pl...

> USA-USA 18
> USA-Canada 30
>
> Zawsze to 40 zł różnicy, a towary, które chce kupić nie są takie
> drogie, więc każdy grosz sie liczy.

Kiepski sprzedawca. Paczke USA - Kanada mozna wyslac za 15 USD.
Jak jestes w Ameryce nie przeliczaj na zlotowki, bo to bez sensu. Dla mnie
15 dolcow za transport to sa grosze a jak policze ze to 60 zeta to mnie
cholera bierze (30 Zubrow w sklepie). W zlotowkach bede liczyl jak wymienie
na zlotowki (niepredko, bo kurs paskudny).

Ale jesli Ci sie nie oplaca, bo towar tani, to trudno. Moze szarpnij sie na
cos bardziej wartosciowego i chociaz zarob sobie na tym. Poza tym, zwroc
uwage ze na ebay.com wiele towaru jest w $ kanadyjskich, bo handluja tam
ludzie z Kanady. Szukaj takich.

Trzecia rzecz - jesli rzeczy ktore kupujesz nie maja wielkiej wartosci, to
nie kupuj od sklepow tylko od prywatnych ludzie - zawsze sie dogadasz co do
oznaczenia jako gift na deklaracji celnej, a przy malej wartosci celnicy nie
maja prawa oclic takiej paczki.

WL