Re: USB1.1 i USB2.0

Autor: Lukasz Ledochowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Wed 28 Jul 2004 - 00:25:37 MET DST

Wieslaw Lubas wrote:

> No okay, ale kilkanascie dolarow to ja tez place USA-USA. TO norma,
> czego sie spodziewales?

USA-USA 18
USA-Canada 30

Zawsze to 40 zł różnicy, a towary, które chce kupić nie są takie
drogie, więc każdy grosz sie liczy.

> Niemal kazdy e-bayer z USA deklaruje gotowosc wysylki do USA i Kanada,
> robiac problemy z reszta swiata. Wynika to prawdopodobnie z braku
> barier celnych.

Okej. Powiem tak. Kupiłem aparat, aparat nie doszedł, ale z urzędu
celnego zadzwonili żeby cło zapłacić. Więc cła raczej są:) Każdy
e-bayer deklaruje, ale zastrzega, że mogą sie pojawić dodatkowe opłaty
za które oni nie biorą odpowiedzialności.

--
# Lukasz Ledochowski
# GG:503647