Re: Dysk twardy+Samsung+80GB+Nie działa

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 19:11:04 MET DST

Użytkownik <"jacekwu(_Nie_spam_)"@o2.pl> napisał w wiadomości
news:20c24bo8b4sx.1mh20cfdzfp35.dlg@40tude.net
> Mon, 19 Jul 2004 20:35:56 +0200, na pl.comp.pecet, Michal Kawecki
> napisał(a):
[...]
> A to ostatni to ja wiem. Ale nie wiem jakim cudem po zmianie taśmy nie
> widzi dysku.
> Dociskałem już wszystki kabelki które mogły się poluzować, wyjść z
> gnizda. Także zero efektów.

A na innej płycie jest widziany bezproblemowo? To sprawdź może, jakie
parametry przydziela inny BIOS temu dyskowi. Bo moim zdaniem grzebać
trzeba w płycie głównej, nie w dysku. Piszesz, że podłączasz inny mały
dysk (bez LBA) i jest widziany... podłącz więc taki, który wymaga LBA (>
8 GB), i sprawdź, czy wtedy płyta go zobaczy.

/odpowiadając zmień px na pl/