Re: Dysk twardy+Samsung+80GB+Nie działa

Autor: _Nie_spam_ <_at_o2.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 16:22:29 MET DST

Mon, 19 Jul 2004 20:35:56 +0200, na pl.comp.pecet, Michal Kawecki
napisał(a):

> Sprawdź, czy jest włączone autowykrywanie dysku w BIOS-ie, ew. przywróć
> mu domyślne ustawienia, i podłącz z powrotem tasiemkę 80-żyłową (nie mam

Przywracałem domyślne ustawienia w biosie. Także bez rezultatu. Taśmę 80
żyłową także podłączałem i tazże bez bez rezultatu.

> pojęcia, czemu wróciłeś do starej tasiemki - ten dysk IMO wymaga taśmy
> 80-tki). Innymi słowy - dopóki BIOS nie zobaczy dysku, dopóty systemu z
> niego nie uruchomisz.
A to ostatni to ja wiem. Ale nie wiem jakim cudem po zmianie taśmy nie
widzi dysku.
Dociskałem już wszystki kabelki które mogły się poluzować, wyjść z gnizda.
Także zero efektów.