Re: TNT2 pelna i Vanta

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Fri 16 Jul 2004 - 23:17:17 MET DST

> Wiem, sam kiedyś ją uruchamiałem, ale nie pamiętam ile FPS miałem.
A ja jeszcze nie uruchamiałem. U mnie pewnie nie będzie problemu (PIV
2.8 GHz, 1 GB RAM, Radeon9700 PRO), ale narazie (ze względu na łącze
64kbit) czekam na demko i ew. pełną wersję (jeżeli będzie tego warta).

> A tego to już nie byłbym taki pewny.
No może tego GF4 trzeba będzie trochę podkręcić do 300/600. Różnica
wydajności między GF3 i 4 jest raczej spora, więc jestem optymistą co
do OC GF4+A2500=1280x1024 średnie detale w Doom3. Swoją drogą, między
wersją beta a końcową ID wprowadzi jeszcze kilka optymalizacji do kodu
(Nvidia i ATI pewnie też ;D) więc co do działania Doom3 nawet na GF3
byłbym spokojny. Oczywiście wersja pełna zweryfikuje te domysły, ale
co jak co, gry ID wyglądają pięknie i chodzą nieźle nawet na niezbyt
wydajnych konfiguracjach.

--
Pozdr. Marcin