TFT 17" vs. CRT 22"

Autor: LAB <NOSPAM>
Data: Fri 16 Jul 2004 - 23:24:55 MET DST

hi all !!!

pisze bo mam dylemat tak jak w temacie pisze
moje poczciwe 15" joz sie zaczyna na maxa sciemniac i joz nawet grac sie
normlanie nie da a co dopiero ogladac filmy wiec stoje przed wyborem nowego
monitora

mam na oku 3 firmy jesli chodzi o CRT : LG, NEC, IYlliama ( nie pamietam
czy dobrze pisze tej ostatniej bo to zakrecona nazwa )

sa one w zakresie cenowym okolo 2600 zl
wysokie rozdzialki, normy tco 99 lub 03 ....
oczywiscie 1280 x 720 w minimum 100hz

no i TFT ( albo jak kto woli LCD ) firm : Samsung lub Eizo 17"

z Eizo bym bral w ciemno monitor za okolo 2600 zloty
a z samsunga mam na oku model za okolo 2200 z seri slim 174T
http://www.samsung.com/pl/products/monitor/tft/slim/174t.asp

i nie wiem co bedzie lepsze :?

MA mi to sluzyc do : ogladania Telewizji, filmow dvd i divx, grania no i
WWW glownie i nie wiem co bedzie lepsze

prosze was poradzcie mi
i sorki za dlugi post