Re: Eizo L557 [monitor LCD]

Autor: archie <archie.am_at_qwp.pl>
Data: Sat 17 Jul 2004 - 09:35:56 MET DST

Dnia Fri, 16 Jul 2004 23:17:39 +0200, Wojciech Michalczuk
<wmichal@nie-spamuj.gazeta.pl> napisał:

> Nie grasz czasem? Nie wiesz, jak matryca ta spisuje się w szybkich fracj
> FPP?

Raczej nie gram, ale jak już sobie coś włącze to nie zwróciłem uwagi na
smużenie, bo jest naprawde minimalne. Każdy producent inaczej interpretuje
czas odpowiedzi matrycy. EIZO akurat nie ściemnia dla sukcesu
marketingowego. Zresztą nie można się zawieść po urządzeniu w całości
produkowanym w Japonii.

> Chyba że Eizo rozszerza gwarancję.

Gdy kupowałem swój ekran pół roku temu to EIZO właśnie rozszerzył zakres
odpowiedzialności na niektóre modele ekranów mimo, że panele są 2 klasy,
ale nie każdy sklep o tym wiedział i nie każdemu chciało się w to bawić,
kiedy przyszedł z powrotem klient z jednym badem. Ja kupowałem w media
markt, więc ekrany nie były selekcjonowane przez sprzedawców. Dodatkowo,
gdy nie spodobał mi sie ekran to w ciągu miesiąca mogłem go bez przyczyny
oddawać na inny aż do skutku. Trafiłem na egzemplarz bez badów, więc nie
korzystałem z tej możliwości.