Re: FireWire i Kamera DV

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Sun 11 Jul 2004 - 14:31:07 MET DST

Dnia Sun, 11 Jul 2004 13:30:00 +0200, Kamil Seroczyński wierząc w jedynie
słuszne swe słowa napisał(a):

> Jak zainstalowałem tą kartę w nowym kompie i dograłem oprogramowanie (ale
> to niema znaczenia) kamera odmówiła posłuszeństwa - niema żadnego kontaktu
> między komputerem a kamerą :(

A czy system wykrył kartę FW i zainstalował sterowniki?

> Próbowałem podłączyć znowu w moim kompie - też nic nie działa; próbowałem
> podłączyć do innych portów (najpierw z tyłu karty (3 porty) a potem ze
> strony bebechów komputera (1 port)) - i nić - żadnego kontaktu.
> Jak mogę sprawdzić gdzie jest problem ? -niemam ani innego sprzętu na
> firewire ani innej karty :(

To, że w starej konfiguracji nie działa to dosyć zły syndrom - sprawdz
wtyczkę kabla i gniazdo kamery czy wszystkie piny (są trochę widoczne) są
dobre. Ja tak kiedyś uwaliłem gniazdo kamery. Druga sprawa to spróbuj
podłączyć inny kabel firewire.

--
 AthloN 2400+, Gigabyte GA-7dxe, 256 MB RAM,