Re: FireWire i Kamera DV

Autor: Kamil Seroczyński <serkamil_at_wp.pl>
Data: Sun 11 Jul 2004 - 22:35:23 MET DST

Użytkownik "Marco" <notrue@interia.pl> napisał w wiadomości
news:t8x6pn74y117.17o5avsvh7sds$.dlg@40tude.net...

> A czy system wykrył kartę FW i zainstalował sterowniki?

Tak system znalazł i zaintalował kartę - jeden (win xp) i drugi (win xp) i
linux (mdr)

> To, że w starej konfiguracji nie działa to dosyć zły syndrom - sprawdz
> wtyczkę kabla i gniazdo kamery czy wszystkie piny (są trochę widoczne)

> dobre. Ja tak kiedyś uwaliłem gniazdo kamery. Druga sprawa to spróbuj
> podłączyć inny kabel firewire.

O to się najbardziej boję ...
przed tym próbowałem wsadzić wtyczkę na siłę (mój bardzo wielki problem)
no i mogło cóś pierdolnąć :( - a czy gdzieś mogło się zwarcie zrobić ??
no cóż - muszę czekać do następnej niedzieli - do giełdy komputerowej -
tam coś poszukam :(