Re: Jak zainstalować dysk twardy?

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Sun 11 Jul 2004 - 14:09:54 MET DST

Osoba podpisana jako Marcin <pawelek83@op.pl> w artykule
<news:1781.00000286.40f0f7ba@newsgate.onet.pl> pisze:

> na dodatek żeby weło weselej to przestało czytać mi dykietki, to może
> przez to że "pobawiłem się" w Biosie. Wczesniej pokazywalo mi przy
> uruchamianiu nazwę starego HDD, teraz i tego nie ma...aż strach się
> dotykać do komputera

Zresetuj ustawienia BIOS. Powinieneś w ten sposób przywrócić utomatyczne
wykrywanie dysków i włączyć ponownie stację dyskietek. Mało tego,
powinieneś mieć od razu poprawnie ustawiony start z dyskietki.

Ale widzę, że z cytowaniem też sobie nie radzisz. Może lepiej kup
sześciopaka i poproś jakiegoś kumpla, żeby Ci zrobił, co trzeba, a sam
zacznij się uczyć...
Na cytowanie radę znajdziesz tu:
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

--