FireWire i Kamera DV

Autor: Kamil Seroczyński <serkamil_at_wp.pl>
Data: Sun 11 Jul 2004 - 13:30:00 MET DST

Mam problem z tymi podzespołami (jak można to tak nazwać):
Ostatnio chciałem przenieść kartę firewire z moje kompa do innego -
lepszego.
Nie sprawdziłem czy jest wszystko sprawne - bo ostatnio działało - więc
nie miałem powodu.
Jak zainstalowałem tą kartę w nowym kompie i dograłem oprogramowanie (ale
to niema znaczenia) kamera odmówiła posłuszeństwa - niema żadnego kontaktu
między komputerem a kamerą :(
Czy macie jakieś pomysły gdzie może być problem?
Próbowałem podłączyć znowu w moim kompie - też nic nie działa; próbowałem
podłączyć do innych portów (najpierw z tyłu karty (3 porty) a potem ze
strony bebechów komputera (1 port)) - i nić - żadnego kontaktu.
Jak mogę sprawdzić gdzie jest problem ? -niemam ani innego sprzętu na
firewire ani innej karty :(