Re: Karta

Autor: ..::SebOLO::.. <mrolo_at_poczta.onet.xl>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 13:28:18 MET DST

> nie wiem czemu ,ale zauwazylem ze ludzie majacy Ati za wszelka cene
probuja
> pokazac kazdemu jakie te ich karty sa super.
> ktos pyta o geforce, a tutaj sie wcina taki ze geforce to syf, bierz
> radeona, to jakas choroba czy co?
> pytanie chyba prosto bylo zadane wiec po co caly czas te glupie
komentarze.

A no po to żeby błedu nie zrobił tak jak ja... Poza tym nie napisałem że to
syf... Gościu ty chyba nie umiesz czytać... A fakt jest taki, że Radeon jest
wydajniejszy (uwzględniając te samą cene). Mialem GeForce przez 4 miechy,
potem przez przypadek stalem sie posiadaczem nieco tanszego Radka i bylo o
niebo lepiej...

--
..::SebOLO::..
 "Wiedzieć, że się wie, co się wie