Re: 12V z komputera + woda

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 13:23:25 MET DST

"Simonto" <simonto(USUNTO)@poczta.onet.pl> wrote in message
news:ccaljb$sjo$1@news.onet.pl...

> Jaka para wodna ? Wodor i tlen ! H oraz O2

Jakby to byla destylowana, to nic by sie nie dzialo. Jako, ze jest
zanieczyszczona jakimis solami i zwiazkami mineralnymi, to raczej chlor.
Tlen by sie wydzielal, jakbys podgrzal ta wode do okolo 2000 stopni
momentalnie, a wtedy by tak piz.... ze bys mial tapete z rybek na suficie.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl