Re: Karta

Autor: PaRaDzIqS <p.a.r.a.d.z.i.k_at_no.spam.wp.pl>
Data: Tue 06 Jul 2004 - 20:00:19 MET DST

Użytkownik "..::SebOLO::.." <mrolo@poczta.onet.xl> napisał w wiadomości
news:ccebdi$abm$1@korweta.task.gda.pl...

> Tylko nie GeForce. Radki sa o niebo lepsze... Poszukaj sobie testy w
> googlach..
>

> --

nie wiem czemu ,ale zauwazylem ze ludzie majacy Ati za wszelka cene probuja
pokazac kazdemu jakie te ich karty sa super.
ktos pyta o geforce, a tutaj sie wcina taki ze geforce to syf, bierz
radeona, to jakas choroba czy co?
pytanie chyba prosto bylo zadane wiec po co caly czas te glupie komentarze.

PaRaDzIqS
Chanitech GeForce Fx 5900 XT !!!