Re: temp. proc. po wym. zasilacza

Autor: Piotr <pnat_at_interia.pl>
Data: Sun 04 Jul 2004 - 17:36:01 MET DST

Użytkownik "A&W Jedynak" <jedynak@post.pl> napisał w wiadomości

> W sumie po resecie i całym dniu prqacy utrzymuje się taka temp.:
> - bez obiązenia procka - 38
> - z lekkim obciązeniem (Word) - 48-52
> Więc jest do przyjęcia. Nie wiem co spowodowało ten nagły wzrost temp.

Ja kiedys zle zalozylem wentyl na procesor ( nieznacznie), i bylo tak: bez
obciazenia temp byla wyzsza o 2-3 stopnie niz przedtem, lekko obciążony np:
IE czy outlok o okolo 7-8 stopni, a dy wlacalem gre to bylo pult i ABS
rozlaczal prad do proca. IMO ta roznica jest duza, word nie obciaza zbytnio
proca, a co sie dzieje gdy wlaczysz jakas gre?
pozdrawiam
Piotr