Re: temp. proc. po wym. zasilacza

Autor: A&W Jedynak <jedynak_at_post.pl>
Data: Sun 04 Jul 2004 - 18:42:20 MET DST

Użytkownik "Piotr" <pnat@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cc97q6$3h2$1@shodan.interia.pl...

> Użytkownik "A&W Jedynak" <jedynak@post.pl> napisał w wiadomości
> >
> Ja kiedys zle zalozylem wentyl na procesor ( nieznacznie), i bylo tak: bez
> obciazenia temp byla wyzsza o 2-3 stopnie niz przedtem, lekko obciążony
np:
> IE czy outlok o okolo 7-8 stopni, a dy wlacalem gre to bylo pult i ABS
> rozlaczal prad do proca. IMO ta roznica jest duza, word nie obciaza
zbytnio
> proca, a co sie dzieje gdy wlaczysz jakas gre?
> pozdrawiam
> Piotr

Niestety nie wiem, ponieważ na moim kompie nie ma żadnej gry (nie mam na to
czasu). Obserwuję go od wczoraj non-stop i w sumie teraz jest dobrze tzn.
temp. w granicach do 50 stopni. W bezczynności totalnej - 32.
Wymieniliśmy zasilacz, bo od czasu od czasu resetował się komputer,
sądziliśmy że to coś z zasilką, ale dzis znwu to samo. Może coś poradzisz?
AJ