Re: temp. proc. po wym. zasilacza

Autor: A&W Jedynak <jedynak_at_post.pl>
Data: Sat 03 Jul 2004 - 22:05:11 MET DST

Użytkownik "Piotr" <pnat@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cc71fp$inv$1@shodan.interia.pl...
> To ten z 12 cm fanem?
> Przyrost jest troche duzawy, pewnie ruszyles radiator na procu albo
jeszcze
> cos. Ale sama wymiana zasilki z takim wywiewem na zwykla z 8cm fanami u
> mnie zspowodowala wzrost temp o 3-4 stopnie.
> pozdrawiam
> Piotr

W sumie po resecie i całym dniu prqacy utrzymuje się taka temp.:
- bez obiązenia procka - 38
- z lekkim obciązeniem (Word) - 48-52
Więc jest do przyjęcia. Nie wiem co spowodowało ten nagły wzrost temp.
Pracowałam w Wordzie (korekta) i troche mnie ruszyło jak zobaczyłam te 70
stopni. Będe obserwować, dzieki za rady i info.
AJ