Re: ZAKUP OBUDOWY

Autor: Piotr <pnat_at_interia.pl>
Data: Sun 04 Jul 2004 - 17:42:48 MET DST

Użytkownik "Radek D" <radek997@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

 Tylko, że te budy Modecoma i Codagena (szczególnie te tańsze modele) są
> strasznie tandetnie
> zrobione i tylko na obrazku są OK. Mają bardzo bardzo cięką balchę która
> gnie się
> pod wpływem przesuwania kompa, a cała obudowa ma bardzo małą sztywność.

Czym ty przesuwasz komp? Granatem? :-))
Teraz mam chiefteca takiego jak ty ale niedawno jeszcze mialem codegena i
nic tam sie nie gielo. Zupełnie przyzwoita obudowa, fakt, ze przy chieftecu
wyglada jak ubogi krewny, ale bez przesady nie sa zle.
pozdrawiam
Piotr