Re: ZAKUP OBUDOWY

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 03 Jul 2004 - 23:37:01 MET DST

Zasilacze dla Enlighta robi firma Sirtec - są to te same zasilacze co w
Chieftec'ach.
Do 240zł to co najwyżej możesz kupić jakiegoś budę (bez zasilacza) Codagena
lub
Modecoma i 300 W zasilacz Chieftec'a (bo takich z napisem Enlight to chyba
luzem nie kupisz).
Tylko, że te budy Modecoma i Codagena (szczególnie te tańsze modele) są
strasznie tandetnie
zrobione i tylko na obrazku są OK. Mają bardzo bardzo cięką balchę która
gnie się
pod wpływem przesuwania kompa, a cała obudowa ma bardzo małą sztywność.
Natomiast obudowy Enlighta są bardzo dobrej jakości- gruba blacha (ważą o
kilka kilo
więcej od tych MC i CG). Ja mam już swojego Enlighta 7233-B od 5,5 roku a
nadal wykonaniem,
konstrukcją wewnętrzną i jakości bije te tańsze na głowę.
Obecnie mam Chiefteca BX B-SL-B, który kosztował dużo więcej od garfiki,
która jest w nim-
jeśli dużo grzebiesz w kompie to obudowy pokroju Chiefteca są niezastąpione,
jeśli jednak
komp będzie stał pod biurkiem to śmiało kupuj Enlighta.
PS.Nie zrażaj się tymi 300 W - to jest prawdziwe 300 W a nie 300@170W (tyle
mają te zasilacze
po 60-80 zł), u mnie 230W Enlight uciągnoł sporo sprzętu.
PS2.W razie wątpliwości - pytaj (najlepiej na priva).