Re: 1200 zamiast 1600

Autor: LAB <NOSPAM>
Data: Sat 03 Jul 2004 - 23:17:41 MET DST

> Najprawdopodobniej ktoś zapodal ustawienia domyslne plyty lub
> zresetowal ustawienia biosu czyli ram pracuje z czestotliwością100mhz
> dla ramu zamiast 133mhz. Musisz wejśc do biosu i zmienic ustawienia z
> 100 na 133 i wtedy bedzie ok. Jak to zrobic, znajdziesz w instrukcji
> do plyty. Do biosu w Asrock chyba wchodzi sie za pomocą F1 lub F2 tak
> bodaj wchodzilem do ustwaien biosu asrock k7vt2 podczas startu
> komputera. tam znajdziesz ustawienia ramu na 100 zmienisz je na 133 i
> potwierdzisz zmiany chyba klawiszem F10 póLniej wcisniesz Y i enter.
> [...]

zdecydowanie kalwisz F2 mialem rok czasu k7vt2 i nie trafilo mi sie cos
takiego chyba ze kombinowalem z OC, jesli te zmiany tez nie dadza efektu to
przelozyc zworki ktore znajduja sie niedaleko chipsetu z radiatorkiem
zlotym i napisem asrock

mi plyta odmowila posluszenstwa jakis tydzien temu :P shit jeden akurat po
gwarancji