komputer - modernizacja - duzo pytań

Autor: Magik <wladek_g_at_o2.pl>
Data: Sat 03 Jul 2004 - 22:22:35 MET DST

witam
chcę sobie troszke usprawnic komputerek :)
obecnie posiadam
cel633MHz
procomp Bvd2a
riva tnt m64 32MB
320 MB ram`u - 128 + 256 (sdr)
zasilacz: deer computer company 250 W max
oczywiści jeszcze dyski + dźwięk + lan :) - ale to zostaje

chciałbym zakupic sobie Athlon XP barton ~2500 do tego RAM ~256 MB DDR +
płyta.
jaka płytke dobrać do takiego procka??? oczywiści dobra ale niedrogą :) czy
zasilacz wytrzyma czy trzeba będzie kupic nowy ???
mam zamiar jeszcze przez jakiś czas uzywac wysłużonej rivki - czy bedą
jakies problemy z AGP?? nowe karty maja AGPx8 rivka chyba x2 a słyszałem cos
o innych napięciach zasilania ... ble ble ble
ile mogę dostac pieniążków za sprzedaz płyty, procka i ramu??

pozdrawiam