HP 3820- problem

Autor: Tomek_Rock <tomek_rock_at_SKASUJTO.gazeta.pl>
Data: Sat 03 Jul 2004 - 17:18:09 MET DST

   Witam wszystkich!!!
Tak jak w temacie mam problem z tą drukarką. Podczas drukowanie dokumentu,
nie została wydrukowana całość- dokładnie brakowało 1 rysunku. Potem
drukarka "zwariowała". Podczas włączenia coś sobie mieli, przesuwa pojemniki
dwa razy w skrajne położenia, pobiera paier ale nic nie drukuje. Potem
migają dwie diody: pomarańczowa i zielona jednocześnie. Próbawałem wyłączać
zasilanie, reinstalować sterownik itp. Wszystko bez rezutatu. Próby
drukowania kończą się komunikatem o błędzie. Jeżeli ktoś miał podobny
problem to proszę o pomoc. Nie wiem jak sobie z tym poradzić....

pozdrwiam Tomek