Re: HP 3820- problem

Autor: Kuba <qba_at_nysa.com.pl>
Data: Sat 03 Jul 2004 - 20:21:04 MET DST

Użytkownik "Tomek_Rock" <tomek_rock@SKASUJTO.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cc6iit$1idq$1@mamut.aster.pl...
> Witam wszystkich!!!
> Tak jak w temacie mam problem z tą drukarką. Podczas drukowanie
> dokumentu, nie została wydrukowana całość- dokładnie brakowało 1
> rysunku. Potem drukarka "zwariowała". Podczas włączenia coś sobie
> mieli, przesuwa pojemniki dwa razy w skrajne położenia, pobiera paier
> ale nic nie drukuje. Potem migają dwie diody: pomarańczowa i zielona
> jednocześnie. Próbawałem wyłączać zasilanie, reinstalować sterownik
> itp. Wszystko bez rezutatu. Próby drukowania kończą się komunikatem o
> błędzie. Jeżeli ktoś miał podobny problem to proszę o pomoc. Nie wiem
> [...]

Niestety, to felerny model, z tego co wiem, to padały te drukarnie równo,
więc i Twoją mogło to spotkać. U mnie z serwisu na 20 sprzedanych wróciło
4 i klient dostawał nową, potem ich nie zamawialiśmy. Szukaj pomocy w
serwisie, jeśli masz gwarancję!!

--
Pozdrówka! Qba Kubecki
www.mescalito.nysa.com.pl