Re: HP 3820- problem

Autor: Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl>
Data: Sun 04 Jul 2004 - 10:54:42 MET DST

Tomek_Rock <tomek_rock@skasujto.gazeta.pl> wrote:
> Podczas włączenia coś sobie mieli, przesuwa pojemniki dwa razy w skrajne
> położenia, pobiera paier ale nic nie drukuje. Potem migają dwie diody:
> pomarańczowa i zielona jednocześnie.

to ja sie podlacze - mam u siebie takiego trupka. macha na dzien dobry
pojemnikami, trzepie walkiem w obie strony przez minute. pozniej symuluje
normalna prace - przyjmuje zadania do drukowania (mruga jakis czas zielona
dioda), ale nic nie robi. system ma wrazenie, jakby drukowanie przebiegalo
normalnie. nie dziala zaden self-test czy strony probne. co z tym zrobic?
od razu na czesci sie pozbywac?

pozdrawiam,
shadow