Re: HP 3820- problem

Autor: Norbert <kolek[_at_>
Data: Sun 04 Jul 2004 - 00:53:46 MET DST

> Witam wszystkich!!!
> Tak jak w temacie mam problem z tą drukarką. Podczas drukowanie dokumentu,
> nie została wydrukowana całość- dokładnie brakowało 1 rysunku. Potem
> drukarka "zwariowała". Podczas włączenia coś sobie mieli, przesuwa
pojemniki
> dwa razy w skrajne położenia, pobiera paier ale nic nie drukuje. Potem
> migają dwie diody: pomarańczowa i zielona jednocześnie. Próbawałem
wyłączać
> zasilanie, reinstalować sterownik itp. Wszystko bez rezutatu. Próby
> [...]

Wyrzuc te drukarke od razu na smietnik!!! U mnie DWA RAZY sie tak stalo. Za
pierwszym razem byla na gwarancji, wiec dali mi (niby) nowa. Ostatnio to
samo sie stalo (ale juz po okresie gwarancyjnym) i naprawa kosztowala 100zl
brutto !!! (ComputerLand w Krakowie, dzwonilem po wszystkich autoryzowanych
serwisach krakowskich i tam bylo najtaniej). Oprocz tego dowiedzialem sie,
ze jak drukarka jest na gwarancji, to wysylaja ja do hp, a oni zepsuta
wyrzucaja, a klientowi daja sprawna, ale niekoniecznie nowa. Po gwarancji hp
przyjmuje drukarki niby do naprawy, ale wymienia je na inne sprawne za
oplata rowna cenie nowej drukarki hp5150!!! Nie wiem jak u ciebie, ale u
mnie jeszcze zatrzaski tylnej pokrywy sie polamaly i podobno dzieje sie to
bardzo czesto w tym modelu, a nowa klapka kosztuje 60zl!!! Koles w serwisie
powiedzial, ze sie w ogole mija z celem wymiana tej klapki. Lepiej sobie
wywiercic dziure i wkrecic srubke :))))

milego wkurzania sie ;))))

--
Norbert