Re: Jak napełnić toner?

Autor: gg <np.osoba_at_microsoft.com>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 13:55:58 MET DST

Użytkownik "Gabriel" <geyb@polbox.com> napisał w wiadomości
news:cb6foc$ruf$1@nemesis.news.tpi.pl...
> samodzielnie. Macie jakieś wskazówki, czy ów kartridge da się jakoś
> otworzyć? Ile proszku wsypać? Googlowałem, ale chyba dość słabo, bo
> znalazłem tylko dziesiątki ofert napełnienia tonera... :(
zwykle są jakieś zatrzaski, ewentualnie 1 śrubka. Nie rób tego w domu -
raczej na korytarzu na jakimś duzym papierze. Kluczem jest dobre położenie
kasety z tonerem ponieważ jak otwożysz to możesz się zasypać tym który
wypadnie ze środka. Zdaje sięże powinno być wałkiem do góry ale to sam już
ustal

pozdrawiam
P.