Jak napełnić toner?

Autor: Gabriel <geyb_at_polbox.com>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 13:08:13 MET DST

Kończy mi się toner w kartridżu HP C3903A (do HP 5/6 P/MP). Natlepiej
byłoby kupić nowy toner, troche taniej regenerowany, ale ...okazało się,
że mam butelkę tonera do kserokopiarki i chciałbym napełnić cartridge
samodzielnie. Macie jakieś wskazówki, czy ów kartridge da się jakoś
otworzyć? Ile proszku wsypać? Googlowałem, ale chyba dość słabo, bo
znalazłem tylko dziesiątki ofert napełnienia tonera... :(

Gabriel