Re: Dziwne te temperatury...

Autor: Wampirek <wampirek.malpa.konto.pl_at_nospam.com.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 20:35:26 MET DST

Dnia 22 cze 2004, miesko zwane ArD <ard@piwko.pl>, ucieklo z lochu
pojekujac:

> Nie będzie miał tyle. Twój procesor ma wbudowany sensor. Temperatura
> radiatora będzie kilka stopni mniejsza.

Mój procesor ma, niestety płyta nie potrafi zniego skorzystać (Epox
8RDA3i) - temperaturę zczytuje z czujnika umieszczonego wewnątrz gniazda
procka (taka tasiemka). A temperatura radiatora na pewno będzie niższa, bo
on tylko przekazuje ciepło i zawsze jest chłodniejszy niz procek ;)

> A nie dałeś, za dużo? Bo wtedy pasta działa jako izolator. Powinno
> być tyle co kot napłakał. Po zdjęciu radiatora powinien być na nim
> odcisk rdzenia w paście i nic więcej. Tak samo na procku, pasta tylko
> na rdzeniu.

Wiem, nie jeden procek już zakładałem :)

> A spróbuj na jeden dzień zostawić kompa otwartego. Zapuść mbm-a, z
> raportami i sprawdz je po kilku godzinach.

Otwarty komp to tylko kilka 'C mniej, niewiele.
Co to jest mbm? motherboard monitor?
U mnie temp. procka zczytuje SpeedFan i Unified System Diagnostic Manager
(dołączony na CD do płyty gł.). Ich wskazania są identyczne.

Pozdrawiam
Wampirek

--
(. .) \ V  V / _` | '  `| '_ \ | '_/ -_) / / wampirek#małpa#konto#dot#pl
`v-v'    JID: wampirek@ |_| chrome.pl