Re: Dziwne te temperatury...

Autor: ArD <ard_at_piwko.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 22:28:10 MET DST

Dnia 2004-06-22 20:35, Użytkownik Wampirek napisał:

> Wiem, nie jeden procek już zakładałem :)

:P Po charakterze pisma nie poznać...

> Otwarty komp to tylko kilka 'C mniej, niewiele.

No nie wiem, w moim drugim kompie, duron 850, daje prawie 10 stopni.
Słaby radiator.

> Co to jest mbm? motherboard monitor?

Tak.

> U mnie temp. procka zczytuje SpeedFan i Unified System Diagnostic Manager
> (dołączony na CD do płyty gł.). Ich wskazania są identyczne.

Będą identyczne, bo biorą dane z tego samego czujnika. Ja kiedyś zły
czujnik w mbm wybrałem to miałem -125 stopni a tera około 27! Radiator
alu z dołożonym wentylatorem 80x80, zamocowanym na przejściówkę własnej
roboty.

Oczywiście radiator masz czysty, i wentylator nie dotyka niczego. Znaczy
się, kumpel miał taką fajną niską obudowę. Ale okazało się, bo kupował
złożony w sklepie, że ma prawie 100!!! stopni. Zorientował się po 3
miechach, on nie "grzebie" w bebechach. A przyczyną tkwiła w tej
wysokości, bo zasilacz był bokiem i wentylator prawie dotykał obudowy
zasilacza. Biedaczek nie miał skąd pobierać powietrza.

Masz jakieś wiatraki walące powietrze do środka albo wyciągające? Może
są w złą stronę ustawione. A jeśli nie masz to może obudowa jest za
szczelna i nie ma dostępu powietrze.

Tylko mi nie mów, że nie możesz sprawdzić, bo komputer stoi między
kaloryferem a biurkiem i tylna ściana obudowy dotyka ściany. :D

		pozdrawiam ArD.
Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!