Re: Podłaczenia w chieftecu

Autor: PiXi <pixi_at_pixi.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 20:52:04 MET DST

Twoja plyta musi obslugiwac FireWire, jesli nie ma na niej
pinow tego typu to moze po prostu nie masz obslugi wyzej wymienionego.
Wtedy pozostaje tylko port FireWire na karcie muzycznej, mozna oczywiscie
przerobic kabelek z obudowy i podlaczyc go do kart standardowym wtykiem.
Co do kabelkow sound to sytuacja wyglada podobnie, albo plyta ma
odpowiednie piny albo nie. Co do USB to 100% nowych i starszych plyt
posiada takie piny i podlaczenie jest banalnie proste.
USB:
Piny na plycie :
1234
XXXX