Re: Dziwne te temperatury...

Autor: ArD <ard_at_piwko.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 19:58:49 MET DST

Dnia 2004-06-22 10:09, Użytkownik Wampirek napisał:

> Może mieć te 54'C, jest wyraźnie ciepły

Nie będzie miał tyle. Twój procesor ma wbudowany sensor. Temperatura
radiatora będzie kilka stopni mniejsza.

> Jakiś czas temu zdjąłem radiator i jeszcze raz nałożyłem pastę, bo też tak
> myślałem.

A nie dałeś, za dużo? Bo wtedy pasta działa jako izolator. Powinno być
tyle co kot napłakał. Po zdjęciu radiatora powinien być na nim odcisk
rdzenia w paście i nic więcej. Tak samo na procku, pasta tylko na rdzeniu.

> Niedługo nową obudowę będę musiał kupić, no moja będzie dla siostry. Może
> w tamtej będzie lepszy obieg powietrza :)

A spróbuj na jeden dzień zostawić kompa otwartego. Zapuść mbm-a, z
raportami i sprawdz je po kilku godzinach.

		pozdrawiam ArD.
Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!