Re: Router + serw WWW - lamerski problem

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 17:58:44 MET DST

Piotrek wrote:

> mam kilka kompów podpiętych do routera (urządzenie, nie kompa) z modemem ADSL.
> Na jednym z nich zainstalowałem Apache. Z sieci lokalnej
> widać strony spokojnie, po wpisaniu adresu lokalnego tego
> kompa (10.0.0.14). Natomiast gdy probuje wchodzic po wpisaniu adresu
> IP, pojawia sie bramka routera z prosba o haslo i przekierowuje

jaka bramka routera?? skad masz to okreslenia?? na porcie 80 twojego
routera sprzetowego zglasza sie interfejs konfiguracyjny WWW; domyslnie
powinien byc do niego dostep tylko z sieci wewnetrznej;

> mnie do opcji konfiguracyjnych. Probowalem roznych opcji, ale bez skutku.
> Jaka opcja odpowiada za przekierowanie zapytania na konkretnego kompa,
[...]

opcja nazywa sie: przekierowanie zapytania do konkretnego kompa, tylko
ze nazwa jest napisana w takim jezyku, w jakim jest interfejs WWW
routera;

po angielsku moze sie to nazywac: port forwarding albo destination NAT;

adas;