Re: Router + serw WWW - lamerski problem

Autor: Mike <mikie_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 20:38:36 MET DST

"Piotrek" <pgurgul@poczta.onet.pl> wrote in message
news:04c1.000021ce.40d5bf93@newsgate.onet.pl...
> No jest taka opcja, wpisałem w niej adres lokalny servera. Czyli, że ma to
> znaczenie, gdy łączę się ze swojego zewnętrznego IP z tym samym IP?

Jak tak sie laczysz to zachowanie routera moze byc nieokreslone, roznie
bywa, czasem router potrafi odnalezc sam siebie i przekierowac odpowiednio
wywolanie, a czasami potrafi sie zagubic w tablicach NAT.
Najlepiej testowac z innego kompa ze swoim publicznym adresem IP,
przykladowo laczac sie z innego kompa przez modem i 0202122. Jesli uda sie
wywolac strone o adresie IP lacza ADSL to wtedy masz pewnosc ze
przekierowanie portu na lokalny komp dziala prawidlowo.

pzdr.
mk