Monitor KFC 15" - problem

Autor: Piotruś <wytnij_at_wszystko.no.spam..pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 18:02:43 MET DST

Witam

Przez 3 lata monitor wymieniony w temacie pracował bez zarzutu, 2 lata u
mnie i ostatni rok u siostry. Do dzisiaj. Otóż obraz na ekranie sam się
rozszerzył - w taki sposób, że nie widać części lewej i prawej strony (menu
start, gadu gadu :-) ).
Cały problem w tym, że nie da się tego zmienić! Mogę zmieniać wszystko, za
wyjątkiem h-size. Po prostu rozszerzanie czy zwężanie obrazu nic nie daje.
Przesuwam sobie z min na max, i nic - ekran się nie zmienia.
Co może być tego przyczyną, czy jestem w stanie poradzić sobie sam z tym
problemem?
Czy ewentualna naprawa byłaby opłacalna?
Z góry dziękuję za pomoc!

Pozdrawiam