Re: pomocy

Autor: Andrzej <gotabaWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 17:08:52 MET DST

> Użytkownik "Andrzej" <gotabaWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> ERROR.
>
> 1) określaj problem w temacie, bo "pomocy" może oznaczać wszystko
> 2) zresetuj Bios
> 2a) specjalną zwrorką na płycie (patrz w instrukcji płyty głównej czegoś w
> rodzaju Clear CMOS lub Reset CMOS)
> 2b) jeśli 2a nie uda się przeprowadzić to wyciągnij na chwilę baterię z
> płyty
>
> Punkty 2a i 2b należy przeprowadzić w następującym porządku
> - wyłączyć komputer
> - dokonać punktu 2a lub 2b
> [...]
Dzięki za radę. Po wyjęciu bateri i zresetowaniu mam komunikat:
 Award BootBlock Bios v1,0
Copyright (c)2000, Award Software, Inc.
BIOS ROM checksum error
Detecting floopy drive A media...
INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER

I dalej nic. Mam XP Home, po włożeniu orginalnej płyty też nie startuje. O jaką
dyskietkę tu chodzi?
Andrzej