Re: pomocy

Autor: emeswu <emeswu_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 17:49:25 MET DST

> Dzięki za radę. Po wyjęciu bateri i zresetowaniu mam komunikat:
> Award BootBlock Bios v1,0
> Copyright (c)2000, Award Software, Inc.
> BIOS ROM checksum error
> Detecting floopy drive A media...
> INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER
>
> I dalej nic. Mam XP Home, po włożeniu orginalnej płyty też nie startuje. O
jaką
> dyskietkę tu chodzi?
 Tez tak kiedys mialem z plyta epoxa 8RDAE. Po zapisaniu danych w biosie i
ponownym uruchomieniu pojawil sie napis Don't reset your system!!! Niestety
(ma sie pecha co??) padlo napiecie w bloku i komp juz nie wstal, mialem ten
komunikat co ty. U mnie tez wolal dyskietke zeby sobie bios z niej
przywrocic, sek w tym ze nie wykrywal floppa, skonczylo sie na wymianie
plyty (nie robili problemow w sklepie, dali nowa od reki. Mysle ze masz to
samo, bios gdzies zniknal :-)
pzdr
emeswu