Re: [OT] Sens modernizacji sprzętu

Autor: pierwek <pierwek_at_niepodamadresubonielubiespamu.o2.pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 12:13:38 MET DST

Użytkownik "adasiek" <podolany@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
news:cb28gu.13k.1@podolany.art.pl...
> zwroc uwage na jedno: my tu nie mowimy o renderingu filmu lub kompilacji
> duzego projektu programistycznego; my tu mowimy o pracy interakcyjnej z

jakoś nie wynika to pierwotnego postu do czego ten komputer mial służyć w
domu, ja np. amatorsko montuje filmiki rodzinne na komputerze
domowym...bieraz po prostu tylko tne a nieraz dodam jakiś efekt.

> OK - mowisz o nieliniowym montazu czy prostym wstawianiu fragmentow
> filmu jeden za drugi?? bo jesli chodzi o to drugie, to normalnie
> przygotowuje sie spis operacji /np. zaznaczajac poczatkowa i koncowa
> klatke fragmentu i miejsce gdzie fragment ma trafic/, po czym gdy
> wszystkie operacje sa juz gotowe - idzie spac, a komputer w nocy zajmuje
> sie wykonywaniem tych operacji; z dodawaniem napisow itepe podobnie;

Oczywiście racja, zresztą inaczej sie nie da. Ale to jest zabawa a nie praca
z komputerem. Moznaby również napisać zostaw komputer na tydzień to zrobi to
czy tamto... Spróbuj zrobić material 3minutowy z imprezy szkolnej (60minut)
podkladając pod to dzwięk - np. "teledysk" tak żeby dzwięk w miarę pasował
do tego zo się dzieje na wizji. Ciekawe ile nocy Ci to zajmie.

> wolisz wybrac auto z salonu, ale nie jest to
> poparte zadnym sensownym uzasadnieniem;

Nie musze uzasadniac, Każdy kto jeździ samochodem wie o czym mówie. O
komforcie jazdy. O ile starą ładą możesz sobie dojechać 5km do pracy i mówić
po co przepłacać, to po przejechamiu jednorazowo 600 km inaczej zaśpiewasz.

> [...]
>
> oczywiscie ze jest glupia - dlaczego?? dlatego ze NAJNOWSZE czesci sa
> NAJDROZSZE; jezeli czesc o wydajnosci 1000 kosztuje 5000PLN, a czesc o

to twoje zdanie...
mozesz wydac raz 3000zł na komputer i za cztery lata znowu 3000zł starego
wyrzucając albo oddając za darmo. Albo wydać te 6000zł przez te 4 lata mając
jeden zawsze nowoczesny komputer
Wydasz i tak tyle samo, tylko przez okolo 2 lata bedziesz mial przestarzały
komputer
Nie pisałem o nowinkach technicznych typu garta graf. za 2000zł ale o
sprzecie który jest w danej chwili ciutke ponad standard.

pozdrawiam
P.