Re: [OT] Sens modernizacji sprzętu

Autor: WojtazS <adres.jest_at_w.sygnaturce>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 13:46:18 MET DST

Szłem łąką, kwiaty pachły, wiater wiał a FX napisał(a):

> Ostatnio coraz bardziej zastanawia mnie sens modernizacji sprzętu - przecież
(...)

Mnie też zastanawiał taki problem i po długich namyślaniach doszedłem do
wniosku, że w moim kompie (K6-2 400MHz, 160MB RAM, TNT2, WIN98SE +
mandrake10) wymienię sobie procesor na K6-III 400MHz i będzie OK :) Jak
na studenta informatyki IMHO to wystarczy (programowanie c++, oglądanie
TV przez tuner, internet i granie w Q3 po sieci). Nie rozumiem ludzi,
którzy kupują najlepszy sprzęt po to żeby im winXP ślicznie wyglądał..

Pozdrawiam.

--
| ******* | mail: wojtazs(a)master.pl |