Re: Jaką kupić drukarkę?

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 12:13:02 MET DST

Sat, 19 Jun 2004 17:32:16 +0200, na pl.comp.pecet, Radek K. napisał(a):

> Za ta cene nie ma tanich w eksploatacji nowych drukarek.

hmm... sam mam Lexmarka Z55se za bodaj 250zl z promocji w MM. czyli cena
sie zgadza.
a ceny eksploatacji? no fakt ze tusze sa drogie i komplet to bodaj 2/3 ceny
samej drukarki, ale przeciez sa napelniacze! na katowickiej gieldzie
kupilem paczke z 3x20ml czarnego i paczke 3x20ml kolorowego (kazdy kolor
20ml). kazda paczka 25zl kosztowala. jakosc wydruku nieznacznie gorsza ale
przy domowych zastosowaniach nie powinno robic roznicy. zreszta za 300zl to
nie ma co liczyc na jakies niesamowite doznania ;)

a tak poza tym - drukarka drukuje szybko i bezproblemowo. zadnych zacinek
papieru, nie wciaga po 5 kartek na raz (jak w paru znanych mi modelach HP)
i ogolnie sprawuje sie dobrze. a napelnianie jest proste bo nie ma zadnych
specjalnych zabezpieczen (bo np. znow w HP sa jakies komory powietrzne i
trzeba uwazac przy napelnianiu).

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl