GigaByte 7VT600 1394 KT600 a SB Live 5.1

Autor: romano <roman89_at_poczta.fm>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 13:57:04 MET DST

Czy kto moze sie podzielic jak przebiega wspolpraca miedzy takowa plyta
glowna a Live'm 5.1?
Zastanawiam sie nad wyborem plyty glownej, ale dzwiekowke chcialbym sobie
jeszcze zostawic.
Ewentualnie biore pod uwage plyte Abit NF7-S v2.0 nForce2 ale nie wiem czy
warto doplacac. Podkrecac nie mam zamiaru, zalezy mi na stabilnosci.
Zastanawiam sie nad inna plyta tylko dlatego, gdyz obawiam sie, ze via moze
miec problem ze wspolpraca z creative'm.