Re: Więcej USB w PC - huby czy koncentrator-help

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 23:42:12 MET DST

"sesam" <allabahal@poczta.fm> wrote in message
news:cavio4$f4v$1@news.onet.pl...
> Witam wszystkich grupowiczów,
>
> Mam płytę ECS K7VZA i korzystam już z 4 portów USB. Chcę powiększyć ilość
> złącz USB, lecz nie wiem jak :-(
> Patrzyłem na allegro i widziałem tam koncentratory na złącze PCI lub Hub'y
> jako urządzenia zewnętrzne.
> Czy są to zamienne rozwiązania i mogę wybrać dla siebie wygodniejsze?

Masz na mysli kontroler na PCI albo koncentrator = hub. Jesli podlaczasz
urzadzenia wymagajace duzej przepustowosci (np masz 6 webcamow) to karta, a
w wiekszosci zastosowan wystarczy hub, i bedzie wygodniej - wyprowadzone
zlacza na przod. Pamietaj, aby koniecznie byl z wlasnym zasilaczem.
rozejrzyj sie tez za jakims firmowmy, moj "hama" potrafi gubic urzadzenia -
mychy ani modemu nie moge przez niego podlaczac, bo musialem co pare godzin
wypinac i podpinac spowrotem. Chociaz to moze kwestia egzemplarza, noname
usb2 jest za 50zl.

pozdrawiam
Zbyszek