Słaby obraz TV na Radeonie 9600

Autor: janusz <jsep1_at_po[wywal_to>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 23:38:45 MET DST

Wszedłem w posiadanie takowej karty (poprzednio miałem R9000 Pro), obraz
na monitorze OK, pozostałe aspekty pracy na monitorze OK, tylko obraz na
wyjściu telewizyjnym nie ma kontrastu, a na R9000 było super.
Jak sądzicie, czy ten typ tak ma, czy mam reklamować sprzęt?

P. S. I tak każdy Radeon i inna VGA wysiada pod względem jakości obrazu
TV w porównaniu z kartą Real Magic Hollywood+ - niestety na niej chodzą
tylko filmy.

JanuSz