Re: Więcej USB w PC - huby czy koncentrator-help

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 03:32:06 MET DST

Użytkownik "Zbyszek" <zetzzet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cavnka$ii6$1@atlantis.news.tpi.pl...

> "sesam" <allabahal@poczta.fm> wrote in message

Hub'y

> Masz na mysli kontroler na PCI albo koncentrator = hub. Jesli podlaczasz
> urzadzenia wymagajace duzej przepustowosci (np masz 6 webcamow) to karta,
> w wiekszosci zastosowan wystarczy hub, i bedzie wygodniej - wyprowadzone
> zlacza na przod. Pamietaj, aby koniecznie byl z wlasnym zasilaczem.
> rozejrzyj sie tez za jakims firmowmy, moj "hama" potrafi gubic
urzadzenia -
> mychy ani modemu nie moge przez niego podlaczac, bo musialem co pare
godzin
> wypinac i podpinac spowrotem. Chociaz to moze kwestia egzemplarza, noname
> [...]

 Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale:
1. Do jednego porty USB można przyłączyć 3 urządzenia. Dopiero powyżej
trzech trzeba mieć huba. Czyli do K7VZA (standardowy podwójny port z tyłu)
można podłączyć 6 urz. a przy wykorzystaniu złącza z płyty (na kolejne 2
porty) ilość urz. wzrasta do 12.
2. Co większe urządzenia z własnym zasilaniem mają wbudowane huby USB (np.
sporo drukarek i monitorów)