Re: HDD 120gb

Autor: Pamir <Pamir_kr_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 23:45:18 MET DST

g!b wrote:

> Mialem kiedys IBM 40gb i od tamtej pory wiem ze na pewno nie kupie dysku tej
> firmy. Wczesniej mialem maxtora, ktory byl nie do zajezdzenia, ale halasowal
> jak traktor, a obecnie mam barracude 60gb, ktora od poltora roku jakos
> chodzi... jest w miare cicha raczej tak bardzo sie nie grzeje ok 40 stopni,
> ale nowe dyski 120gb to juz troszke inna kategoria... Pewnie wypadnie na
> barracude 120gb... ale coz jeszcze zobaczymy co z tego wyjdzie (do jutra
> moge zmienic zdanie 18 razy :D )

Z segate'a zrezygnuj odrazu, glosny(SATA), goracy, oraz bardzo wolny.
Wybralbym cos z IBM, Maxtor(sam mam i nie narzekam, troche glosny
podczas pracy, slychac delikatne chrupanie, ale akurat mi to nie
przeszkadza, bardzo wydajny), SAMSUNG. Kolejnosc nie jest przypadkowa;)

polecam jeszczen lekture:
http://www.xbitlabs.com/articles/storage/display/22hdd-120.html

Pozdrawiam
Pamir